حرف های خودمانی

وبلاگی برای گفتم و شنیدن واقعیات زندگی و تلاش برای رفع مشکلات آن

حرف های خودمانی

وبلاگی برای گفتم و شنیدن واقعیات زندگی و تلاش برای رفع مشکلات آن

سلام

دوباره سلام و هزاران سلام به دوستان عزیزم که بار دیگر به من افتخار دادند و مطالب من را می خوانند
چند وقت می شه که در مورد درس وکتاب و مدرسه چیزی ننوشتم دیگه بسه چقدر عشق و عاشقی و اجتماع یکم هم به درستون برسید تا موفق باشید البته امروز من راجع به برنامه ریزی درسی می خوام بنویسم چیزی که همه داریم و هیجکدام نداریم آره درسته شاید هممون یک برنامه ای برای درس خوندن نوشته باشیم اما آیا به اون عمل هم می کنیم ؟ نه مشکله خیلی مشکله برای کسی که نظم در کاراش نیست یک برنامه را اجرا بکونه .
من یک راهکار دارم که بازم تکراریه اما این تکرار شاید تاثیر گذار باشه بیایید برای خودمان تنبیه در نظر بگیریم مثلا شما بله خود شما می توانید این تنبیه را برای خودتان داشته باشید که درصورت انجام ندادن برنامه مدت یک هفته یا بیشتر از اینترنت و وبلاگ و چت و غیره استفاده نکنیم بیایید واقعا اینگونه رفتار کنیم بعد ببینیم نتیجه دارد یا نه ممنونم حرف خودمانی
نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 14 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 02:17 ب.ظ http://doxy.blogsky.com

صلام!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد