حرف های خودمانی

وبلاگی برای گفتم و شنیدن واقعیات زندگی و تلاش برای رفع مشکلات آن

حرف های خودمانی

وبلاگی برای گفتم و شنیدن واقعیات زندگی و تلاش برای رفع مشکلات آن

جواب یه سواله ؟

سلام
سلامی به بزرگی یه دل که برای نوشتن اعتقاداتش دست رو وسیله قرار می ده
آره بارها گفته ام و بار دگر می گویم :
بخدا نظرهای شماست که سبک نوشتن من تغییر می کنه بدون شک همتون قبول دارید ( البته اگه از قدیمی های وبلاگ باشین ) من تا حالا چندین بار ادبیاتمو تغییر دادم ( قابل توجه آقای قلعه نوعی ) و هر بار به دلیل درخواست یه خواننده بوده حالا هم یکی از دوستان معتقده که من به نظرات خواننده هام اعتقاد ندارم و توجه نمی کنم البته حق با اونه که از من انتقاد کنه و از من چیزی بخواد چون من پایه ایجاد وبلاگ رو همین گذاشتم .بازم چشم من برای چندمین بار از دوستان می خوام چیزی که مد نظرشونه بخوان تا من در مورد اون بنویسم . همونطور که دوستای محترمم ازم خواستن و من اون چیزی هایی که با مطالعات بدست آوردم یا تجربه کردم رو بیان می کنم خدا رو شکر که تو این امر موفق بودم . ( توجه شما رو به پست های قدیم یجلب می کنم می تونید از پست گریه به قبل رو بخونید تا منظور منو متوجه بشید ) این رو هم از ایمیلاشون می تونم بفهمم .
راستی یه موضوع توی پست های سال پیش عنوان کردم که در موردش بنویسم در واقع قسمت دوم عشق بود که قرار بود عشق های ساده و واقعی چند از کسایی که باهاشون مساحبه کردم رو عنوان کنم اما به دلیل مخالفتشون از اینکار منع شدم البته مطالبش آماده است و اگه بتونم اجازه این دوستان رو بگیرم حتما براتون می ذارم اما به طور حتم نام و محل ها تغییر خواهد کرد . راستی نظراتون دلگرمی منه پس منو محروم نکنید .
یه موضوع دیگه هم اینه که پست زندگی با زنده بودن هم تغریبا آماده است فقط مونده تصمیم گیری نهایی و بررسی این موضوع که به کسی برنخوره پس احتمالا تا چند ساعت دیگه روی وبلاگ می ذارم ( شایدم همین حالا گذاشتم )امیدوارم براتون جالب باشه ولی توصیه می کنم اون رو حتما بخونید (توی هر سنی که هستید) چون می تونه یه نقطه عطف توی زندگیتون باشه !!!!
قرار نبود تبلیغات کنم ولی شد دیگه .

پس
بای تا های
نظرات 4 + ارسال نظر
مژده پنج‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:56 ب.ظ http://mozhdeh.blogsky.com

سلام. وبلاگ جالبی دارید!
ببخشید من قصد توهین ندارم فقط دیدم بهتر که این بهتون بگم: شما تو متنتون تقریبا رو با غ نوشتید و همینطور مصاحبه رو با س! منم گفتم شاید بهتر باشه بهتون بگم...واقعا ببخشید

پادرا پنج‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:26 ب.ظ http://padra.blogsky.com/

نه قربان من همه بلاگاتونو دیدم بعد نظر دادم. تنهایی بده ولی عیب نداره درست میشه.

مژده یکشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:45 ب.ظ http://mozhdeh.blogsky.com/

ممنون که به وبلاگ من سر زدید
ببخشید من بازم میگم دفعه ی قبل من واقعا قصد توهین نداشتم! ببخشید اگه پرویی کردم غلط املایی ازتون گرفتم! واقعا ببخشید

مژده یکشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:32 ب.ظ http://mozhdeh.blogsky.com/

خیلی ممنون
باشه ...منم با تبادل لینک موافقم!
امیدوارم موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد