حرف های خودمانی

وبلاگی برای گفتم و شنیدن واقعیات زندگی و تلاش برای رفع مشکلات آن

حرف های خودمانی

وبلاگی برای گفتم و شنیدن واقعیات زندگی و تلاش برای رفع مشکلات آن

آغازی بر پایان

سلام بر دوستان خوبم

سلام و تبریک عید بزرگ قربان و پیشاپیش عید غدیر و هم چنین تبریک سال نو میلادی به هموطنان مسیحی

امروز اولین روز سال جدید میلادیه و من امروز می خواهم آغازی بر پایان وبلاگم داشته باشم . آغازی برای اتمام نوشتن و زمانی برای مطالعه .

من همیشه گفتم که خودمانی حرف بزنید و ساده صحبت کردن را تمرین کنید اما امروز نمی دانم کمی دلم گرفته ، کمی احساس ( چیزی که از ابتدا دنبالش بودم ) در وجودم سنگینی می کند . در حای که دستانم رمقی برای نوشتن ندارند ، در حالی که .... بگذریم من امروز کار وبلاگ را شاید برای مدت یکسال و شاید برای همیشه به تاریخ می فرستم اما بنا به قول هایی که داده بودم بازم مخلص تمام بچه های گل ایرونی هستم و مشکلات رو از هر جهتی که بتونم سعی می کنم حل کنم . اگه یادتون باشه اولین پست من با عنوان آغازی بی پایان بود و امروز می نویسم آغازی بر پایان

اما آخرین یادگاری من :

احساس ، امید زندگی ، امید راه زندگی و راه شیوه زندگی است پس با احساس زندگی کنید تا جان بگیرد جانتان

و تا آینه ای نامعلوم

درود و دوصد بدرود

نظرات 3 + ارسال نظر
سحرومهسا یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 08:16 ب.ظ http://www.perity.blogfa.com

سلام وبلاگ توپی داری
سربزن خوشحال میشم
با تبادل لینک موافقم
لینکم کردی ندا بده تا لینکتوبذارم
بای تا های
مهساوسحر
لی لی استار

قل مراد یکشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 03:20 ق.ظ http://football1.persianblog.com

مهدی جون چن قرنه اپ نشدی عزیزم؟
دوست دارم خوشگله

شیرین دوشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:53 ق.ظ http://toranj-61.blogfa.com/

چرا مطلب جدید نمی زاری؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد