حرف های خودمانی

وبلاگی برای گفتم و شنیدن واقعیات زندگی و تلاش برای رفع مشکلات آن

حرف های خودمانی

وبلاگی برای گفتم و شنیدن واقعیات زندگی و تلاش برای رفع مشکلات آن

جواب یک نظر و سوال

سلام ،‌سلام و هزاران درود به خوانندگان با وفایم و میلیونها پوزش و عذر خواهی نسبت به تاخیر در نوشتن
دیر آمدم اما با دست پر آمدم . اولین متن پس از تعتیلات ماه رمضان بنا به خواسته یکی از خوانندگان وبلاگ در مورد جشنواره خوارزمی و تحقیق دادن ایده نو خواهد بود ...
این متن بیشتر خطاب به کسانی است که پیرو نظر من در مورد پیشرفت ایران به اینده می اندیشند و ...
دوست من ( البته ببخشید که خیلی صمیمی صحبت می کنم ) در ابتدا با خود خلوت کن و تصمیم مهمی را بگیر و با خود بیندیش که برای چه می خواهی در جشنواره خوارزمی شرکت کنی ؟ البته پر واضح هست که برای رفتن به مقطع بالاتر بدون صرف وقت و هزینه اما به واقع این طور نیست از دست دادن وقت برای یک جوانان یا نوجوانی که پا به این عرصه می گذارد و هنوز با این عمل ( تحقیق و ارایه طرح ) آشنا نیست بسیار طبیعی است و این از دادن وقت سبب افت نسبی تحصیلی هم حتی خواهد شد البته برای شما اینگونه نخواهد بود چون در راهی قدم گذاشته اید که درسترین راه حل است . دوست من ، من شناخت کاملی از شما ندارم و در درون وبلاگتان هم چیزی جز عشق ندیدم و حتی در مورد سن و رشته تحصیلی شما هم تردید دارم . بحر حال اگر واقعا تصمیم به تحقیق گرفته اید چشمانتان را باز نمایید در اطراف خودتان و درون منزلتان هم هزاران ایده جدید هست ( مثال می خواهی به دیوار اتاقتان نگاه کنید چه می بینید ؟‌) البته باید علاوه بر خوب نگاه کردن خوب مطالعه هم نمایید . این مطالعه علاوه بر افزایش سطح آگاهی شما این خطر را هم که طرحتان تکراری باشد را هم دفع می کند ( این اتفاق برای من افتاد ، من در اولین تحقیق به سوختی از برگ درختان دست یافتم اما بعدا متوجه شدم که کارم کاملا تکراری است .‌) دوست من در مورد مسائل مالی هم به هیج عنوان نگران نباشید در اکثر شهرهای کشورمان هم اکنون مراکزی موسوم به پژوهشکده تاسیس شده که علاوه بر جهت دهی به دانش آموزان و دانشجویان در تامین منابع مالی با آنها همکاری می کنند ( من مدت یک سال عضو کمیته برنامه ریزی یکی از این پژوهشکده ها بودم ) دوست من البته صحبت های من کاملا کلی بود برای بیان جزئیات مشخصات خود را ( مثل سن و رشته تحصیلی ) برایم بفرست چه میل چه نظر
دوستانم شما هم از همین امروز شروع به تحقیق کنید !
منتظر قسمت دوم این متن باشید !
نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 13 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:36 ب.ظ http://www.arezoo62.mihanblog.com/

سلام دوست من امشب به سرم زده................. برام دعا کنید................

ساناز جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:34 ب.ظ http://WWW.N500.blogfa.com

به من سر بزن منتظرتم وبلاگ جالبی داری ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد