حرف های خودمانی

وبلاگی برای گفتم و شنیدن واقعیات زندگی و تلاش برای رفع مشکلات آن

حرف های خودمانی

وبلاگی برای گفتم و شنیدن واقعیات زندگی و تلاش برای رفع مشکلات آن

پاسخ به یک دوست در مورد جشنواره خوارزمی

سلام امروز دوباره اومدم تا پاسخ یک دوست عزیز رو کگه در مورد جشنواره خوارزمی سوال کرده بود بدم
دوست من اگه دیدی دیر از حد معمول دارم بهت پاسخ می دم واسه اینه که هم خوب در مورد سوالت فکر کنم و هم تحقیق . خوب عزیزم به صححبت های من خوب توجه کن و خواهش می کنم برداشت اشتباه ازش نداشته باش ممنون
با توجه به اینکه شما گفتی سال دوم برنامه نویسی هستی عملا می شه گفت شما امسال باید عین من کنکور بدی و وقت گذاشتن روی چیزی که شاید حواست رو پرت کنه در حالتی می تونه مضر باشه اما اگه درست از وقتت استفاده کنی دچار مشکل نمی شی و شاید با توجه به مطالعاتت بتونه کمکت هم کنه . هر چند شما بیان نکردی اما کاملا مشخصه که علاقه مند شدن شما به تحقیق و کار کردن برای جشنواره خوارزمی قبول شدن در دانشگاه هست اما من یک چیز رو بهت یاداوری کنم و اونم اینه که شما حتی اگه طرحت پذیرفته بشه باز هم نمی تونی در هر دانشگاهی که خواستی ادامه تحصیل بدی و تازه اگه وارد دانشگاه هم بشی زیر ذره بین هستی و یک سال بصورت آزمایشی در دانشگاه خواهی بود و بعد اون سال اگه در حد و نصاب های دانشگاه باشی می تونی ادامه تحصیل بدی . ولی بهر حال یکم راهنماییت می کنم و کمی در مورد طرح رایانه ای خودم برات توضیح می دم که اگه خواستی شما هم همین طرح رو دنبال کن . من و گروهم یک سالی می شه که روی ویندوز اسلامی کار می کنیم ویندوزی که هر چند هک شده هست اما با موازین اسلامی در یک راستا باشد این یک کار کاملا برنامه نویسیه یعنی ما درون ویندوز برنامه هایی رو ارائه می دیم که از برخی کارهای خلاف شرع جلوگیری کنه نمی دونم منظورم رو فهمیدی یا نه ولی شما هم می تونی مثل ما یک برنامه در مورد یک موضوع خاص بنویسی و از داشتن اون کمال استفاده رو ببری . فقط این رو بدون که برای این کار باید کمی خلاقیت نشون بدی و به چیز هایی که آموختی اکتفا نکنی منظورم اینه که کمی مطالعه روی زبان های برنامه نویسی دیگه داشته باش چون چیزهایی که شما در کتب درسی تون دارید کمی ( کمی که چه عرض کنم خیلی ) قدیمیه . این کارت سبب میشه که حتی اگه نتونی تو جشنواره موفق بشی توی کنکور حتما موفق می شی . ولی باز هم اگه مشکلی بود می تونی با آی دی من در ارتباط باشی تا اگه بتونم راهنماییت کنم . از اینکه کمی دیر پاسخ دادم بازم عذر می خوام
راستی اگه خواستی با آی دیم ارتباط برقرار کنی حتما تو بخش نظرات بهم بگو و زمان رو مشخص کن ممنون
ID : dinmahdi
نظرات 6 + ارسال نظر
میلاد جمعه 3 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:44 ب.ظ http://behtarin.tk

سلام.بابا تو دیگه کی هستی؟مطم‌‌ءن باش که اگه همچین ویندوزی رایج بشه یه ویندوز شکن هم براش ساخته میشه.
مگ نه؟

فرزانه شنبه 11 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 08:14 ق.ظ

سلام
ممنون از این که جوابمو دادی.
ببخشید که دیر نظر دادم.
موفق باشی.
بای

صادق دوشنبه 9 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:54 ب.ظ

سلام
ما امسال برای دوره نهم جشنواره جوان بخش داش آموزی یه کار در بخش هنر دادیم ( سه نفری )
الان تا مرحله آخر اومدیم بالا ... حالا من یه سوال دارم اونم اینه که اگه ما مقام بیاریم می تونیم بریم دانشگاه ( بدون کنکور )
حتما هم تهران نه ( شیراز . اصفهان . اراک . یزد و... ) ...؟
آخه از خیلی ها شنیدم که هنوز نتونستن برن دانشگاه ....
یکم ترسیدم چون ما روی اون حساب باز کردیم .....
حالا شما که با تجربه تری اگه مارو راهنمایی کنی یا بگی از کجا می تونم اطلاعات کاملی بدست بیارم یا اگه میواید شماره تلفن بدم با هم تماس بگیریم....
با تشکر

نیلفر چهارشنبه 28 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:42 ب.ظ

من احتیاج به کمک دارم شاید اصلا به زمینه کاری شما مربوط نشه اما من راهنمایی می خوام اگه آشنا دارین معرفی کنین. من مهندسی شیمی شریف می خونم

shahrouz یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:12 ب.ظ http://dinmahdi

salam agaha mehdi mikham komakam koni man tarhaie daram vali noavari mikhastam age tarhi dari ya mitooni behem rahnanai koni baram eamil beferest man mikham dar jashnvare sherkert konam

جوجو پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:16 ب.ظ http://JAHANSOOZ.BLOGFA.COM

سلام خوبی ؟
من وبلاگتو نخوندم ولی اگ فرست کردم میخونم به ما سر بزن
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد