حرف های خودمانی

وبلاگی برای گفتم و شنیدن واقعیات زندگی و تلاش برای رفع مشکلات آن

حرف های خودمانی

وبلاگی برای گفتم و شنیدن واقعیات زندگی و تلاش برای رفع مشکلات آن

سلام

دوستان من وبلاگ اس ام اس های خارق العاده افتتاح شد
www.magic$sms.blogsky.com
نظرات 2 + ارسال نظر
melika چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:33 ب.ظ http://www.melika-unique.blogfa.com

salam dooste aziz
webe khoobi dari
mikhastam ba ham tabadole link konim
be oon yeki webet ham sar mizanam
address ro eshtebah dadi vali khoob ekshal nadari
khob hatman bia o khabare link o bede
montazeram
bye ta hi

فرزانه پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:54 ق.ظ http://www.khasteyekhamosh.blogfa.com/

سلام برادر خوبم
ممنون از این که جواب منو دادی و معذرت می خوام از این که دیر تونستم جواب شما رو بخونم .
من سال دوم رشته ی برنامه نویسی ی کامپیوتر هستم در مقطع متوسطه.
البته رشته ی قبلی من ریاضی وفیزیک بود که بنا به دلایلی تغیر رشته دادم به رشته ی کنونیم.
باید ب اطلاعتون برسونم که تصمیم من برای شرکت در جشنواره ی خوارزمی کاملا جدی است
اما در پیدا کردن سوژه ی مناسب دچار مشکل شده ام .
از شما می خوام که به من کمک کنید البته در صورت تمایل.
در ضمن معذرت می خوام که در این قسمت نظر دادم.
با تشکر:فرزانه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد