حرف های خودمانی

وبلاگی برای گفتم و شنیدن واقعیات زندگی و تلاش برای رفع مشکلات آن

حرف های خودمانی

وبلاگی برای گفتم و شنیدن واقعیات زندگی و تلاش برای رفع مشکلات آن

زندگی یا تنها زنده بودن

سلام
سلامی برای برپایی زندگی که شاید ...
دوستای خوبم قول یه متن راجع به تفاوت های ، نه اینجوری نگم بهتره ، می خوام امشب درمورد این بگم که زندگی می کنیم یا تنها زنده ایم ؟
بنا به قاعده و منطق هممون حالت مریضی رو داشتیم چه یه سرماخوردگی ساده ، چه یه بیماری مشکل و دردسر ساز اما چه کردیم . خوب کاملا معلومه یا به پزشک مراجعه کردیم یا راهکاری به خرج دادیم که سلامتی مون رو دوباره به دست بیاریم !! تمام این روش ها برای اینه که زنده بودن خود رو از دست ندیم و در روال عادی زندگی باشیم اما آیا ...
حالا چند سوال مطرح می کنم :
1- آیا شما زنده اید ؟ چه سوال مسخره ای دارید این متن رو می خونید یعنی اینکه زنده اید .
2- آیا شما ناخوش احوالید ؟ خوب این سوال پاسخ راحته بالاخره شما یا مریض هستید(پزشکی نه روانپزشکی)یا نه.
3- آیا شما زندگی می کنید ؟ نه حالا دیگه خیلی سخته شاید خیلی راحت بهش جواب داده باشید اما من میگم اشتباه کردید!! چون پاسخ دادن به این سوال به حداقل 24 ساعت زمان نیاز داره من اعتقاد دارم
ما هممون زنده ایم اما زندگی نمی کنیم
کسایی که ما از نزدیک در ارتباط هستند می دونن که این صحبت در ذهن من نهادینه شده و در واقع یه اعتقاد قلبیه دلیلش هم نحوه رفتارهامون ، ارتباطامون ، روابطامون ،درامدامون ، خرجامون و هر چی که شما فکر کنید هست .
آره این یه مقدمه برای به تشنج کشوندن ذهنه و نیاز به یه کاوش ذهنی دقیق داره پس تا متن تفصیلی فکر کنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد