حرف های خودمانی

وبلاگی برای گفتم و شنیدن واقعیات زندگی و تلاش برای رفع مشکلات آن

حرف های خودمانی

وبلاگی برای گفتم و شنیدن واقعیات زندگی و تلاش برای رفع مشکلات آن

بخونید

کنکور 86 هم با تمام تفاوت هاش به تاریخ پیوست و خیلی ها همچون خیلی ها شاد و دیگران را ...

آره طی اموز و فردا نتایج اعلام می شه و شاید من و شما شاد باشیم و بتونیم به 12 سال تحصیلمون بنازیم . من که به شخصه هر چند دلهره دارم اما سعی می کنم منطقی برخورد کنم . دیگه باید قبول کنیم که نتایج ما به استثنای درصد هامون بقیه نسبی و وابسته به عملکرد بقیه است . دوست من ( خودم ) بهتره قبول کنیم که کنکور هم دری بود برای ورود به شهر موفقیت اما این تنها در نیست ، باید به خودمان بقبولانیم که دروازه های دیگه هم برای زندگی کردن ( نه زنده بودن صرف ) هست ، البته امیدوارم این یک توجیه به شمار نیاد اما به راستی من به شخصه از عملکردم راضی ام هر چند کنکور را با فقط 40 درصد آمادگی ام داده ام . آری این است دلیل دلهره ام .

ببخشید یکم این پست شخصی شد نیاز داشتم یکم خودم تخلیه کنم شاید نیاز به حرف زدن داشتم .

پس به امید دعای خیر تک تک شما عزیزانم تا آینده سبز

درود و دو صد بدرود

نظرات 2 + ارسال نظر
نگین دوشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:34 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام دوست عزیز...
همین لحظه برات دعا میکنم که نتیجه دلخواهتو بگیری...
امیدوارم موفق شده باشی...

فعلا...

معصومه یکشنبه 20 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:03 ب.ظ http://www.love-my.blogfa.com

اگر خواهم غم دل با تو گویم جا نمی یابم اگر جایی کنم پیدا تو را تنها نمی یابم اگر تنها تو را یابم و جایی هم کنم پیدا ز شادی دست و پا گم می کنم خود را نمی یابم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد