حرف های خودمانی

وبلاگی برای گفتم و شنیدن واقعیات زندگی و تلاش برای رفع مشکلات آن

حرف های خودمانی

وبلاگی برای گفتم و شنیدن واقعیات زندگی و تلاش برای رفع مشکلات آن

کلمه قصار 1

شروع شد !!!
آره سلام و دوباره آمدم با دستی پر تا آخرین پست و مطلب خود را در آخرین هفته سال به نمایش گذارم .
اوه چقدر سمی شد این که دیگه خودمونی نیست بگذریم ، قول داده بودم با کلمات قصار ادامه بدم کارمو و به قولم عمل می کنم از این به بعد هر پستی که تو این زمینه باشه حداقل سه جمله قصار داره .
البته یه چیزایی باید گفته بشه .
اولش اینکه اشخاص واقعی اند. یعنی نام بزرگان رو از خودم در نیاوردم .
دوم اینکه اگه اطلاعات در مورد اشخاص نمی دم مگه افراد خاصی که خیلی قبولشون دارم .

و این هم اولین کلمه قصار از کسی که خیلی قبولش دارم :

هیچکس استحقاق اشکهای توراندارد و آنکه استحقاق آنها را دارد هیچگاه باعث گریه تو نمی شود .

گابریل گارسیا مارکز

دیگه حالا عشق رو خودتون معنی کنید و البته رو جمله بالا تفکر

دومین کلمه قصار :

ما اشتباهات جدیدی را اختراع نمی کنیم اشتباهات گذشته را تکرار می کنیم .

بیل بال هاس

نمی دونم با این جمله چرا اینقدر به تفکر وادار می شم شما چطور

ُسومین و آخیرین جمله قصار این پست :


به جای انکه به تاریکی لعنت بفرستید ، یک شمع روشن کنید .

کنفسیوس

هیچی نگم چون قشنگی جمله از بین می ره . اما گفت شمع یاد یه چیزی افتادم اونم اینه که امروز یه پارتی بازی کنم و یه شمع روشن کنم چون آخرین چهارشنبه سال و چهارشنبه سوری نزدیکه به افتخار این سنت که در موردش بحثه یه کلمه قصار هم از زرتشت می ذارم :

خورشید باش که حتی اگر نخواستی به کسی بتابی نتوانی.

اما یکم بحث بد نیست . اولین مورد اینه که نمی تونیم این سنت رو از فرهنگمون حذف کنیم و بعدش این که این سنت داره خطرناک می شه یعنی بهتره یکم صفحه حوادث رو مطالعه کنیم . پس من که همیشه مثل یه داداش ( نه برادر ) توصیه می کردم از همتون خواهش می کنم ، خواهش می کنم مواظب خودتون باشید آخه من دل کوچیکی دارم دوست ندارم بدی تون رو ببینم . تو رو خدا دیگه با مردم کار نداشته باشید ببین من خودم اهلشم پس می دونم چی می گی پس یکم شرایط رو بهتر کنیم ، دوست خوب و فهمیده من

پس بازم مثل همیشه می گم :

بای تا های
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد