حرف های خودمانی

وبلاگی برای گفتم و شنیدن واقعیات زندگی و تلاش برای رفع مشکلات آن

حرف های خودمانی

وبلاگی برای گفتم و شنیدن واقعیات زندگی و تلاش برای رفع مشکلات آن

دعوت به همکاری

یه بار دیگه یه دعوت نامه
سلام عزیزانم
امروز می خوام برای بار دوم یه درخواست داشته باشم در ضمینه همکاری . آره اگه از خوانندگان قدیمی هستید یادتونه که دو سال پیش یه پیشنهاد دادم برای تاسیس یه وبلاگ گروهی با ساختار ویژه که با چند روحیه مختلف کار کنه . تو اون سال چند اس ام اس باز از من دعوت کردند تا با اونها همکاری کنم و مدیریت وبلاگ رو برعهده داشته باشم البته این امر به وقوع پیوست و وبلاگ طراحی شد البته توی چند ماه اول کارایی لازم رو نداشت اما تونستیم با کارهای ویژه آمار وبلاگ رو تو یه هفته حدود 1000 تا افزایش بدیم و حتی توی هفته اول فروردین توی لیست اولیه گوگل بود اما با توجه به کنکور اون رو ترک کردیم و فقط به ارسال اس ام اس اکتفا کردیم .
این یه تاریخچه از کار قبلی من بود البته الان هم یه پیشنهاد دیگه به من شد که فکر می کنم بهتره این پیشنهاد رو حالا به همه بدم اونم تاسیس یه وبلاگ بزرگتر با ساختار متغیره یعنی هر کدوم از ما در نوشتن یه سری مسائل توانایی داریم بهتره این توانایی ها رو با هم جمع کنیم تا این عمل اتفاق بیفته .
حالا من و دوستام منتظر نظر شماییم و اگه ببینیم شرایط مساعده یه وب سایت رو هم برای امتحان اجاره می کنیم . ( این کار رو من و البته یه دوست واسه یه فروشگاه اینترنتی انجام دادیم )
پس حالا
بای تا های
نظرات 1 + ارسال نظر
مژده دوشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:20 ب.ظ http://mozhdeh.blogsky.com/

اسم وبلاگتون رو گذاشتم حرف های خودمانی! درسته؟ اگه خواستید عوضش کنم بگید ..من در خدمتم!
راستی پیشنهادتون درباره ی ساختن یه وبلاگ گروهی هست؟ من که توی وبلاگ خودم موندم! ولی اگه کمکی از دستم بر بیاد در خدتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد