حرف های خودمانی

وبلاگی برای گفتم و شنیدن واقعیات زندگی و تلاش برای رفع مشکلات آن

حرف های خودمانی

وبلاگی برای گفتم و شنیدن واقعیات زندگی و تلاش برای رفع مشکلات آن

آغازی بر پایان

سلام بر دوستان خوبم

سلام و تبریک عید بزرگ قربان و پیشاپیش عید غدیر و هم چنین تبریک سال نو میلادی به هموطنان مسیحی

امروز اولین روز سال جدید میلادیه و من امروز می خواهم آغازی بر پایان وبلاگم داشته باشم . آغازی برای اتمام نوشتن و زمانی برای مطالعه .

من همیشه گفتم که خودمانی حرف بزنید و ساده صحبت کردن را تمرین کنید اما امروز نمی دانم کمی دلم گرفته ، کمی احساس ( چیزی که از ابتدا دنبالش بودم ) در وجودم سنگینی می کند . در حای که دستانم رمقی برای نوشتن ندارند ، در حالی که .... بگذریم من امروز کار وبلاگ را شاید برای مدت یکسال و شاید برای همیشه به تاریخ می فرستم اما بنا به قول هایی که داده بودم بازم مخلص تمام بچه های گل ایرونی هستم و مشکلات رو از هر جهتی که بتونم سعی می کنم حل کنم . اگه یادتون باشه اولین پست من با عنوان آغازی بی پایان بود و امروز می نویسم آغازی بر پایان

اما آخرین یادگاری من :

احساس ، امید زندگی ، امید راه زندگی و راه شیوه زندگی است پس با احساس زندگی کنید تا جان بگیرد جانتان

و تا آینه ای نامعلوم

درود و دوصد بدرود