حرف های خودمانی

وبلاگی برای گفتم و شنیدن واقعیات زندگی و تلاش برای رفع مشکلات آن

حرف های خودمانی

وبلاگی برای گفتم و شنیدن واقعیات زندگی و تلاش برای رفع مشکلات آن

پیشنهاد همکاری جهت جشنواره خوارزمی

سلام

سلام و هزاران سلان خدمت تمام عزیزانی که بعد از مدت ها باز هم به اینجا آمدن تا با هم بسازیم ایرانی آباد
اما بعد سلام و احوال پرسی که مطمئن هستم خوب هستید بریم سر عنوان این پست
امروز و بهتر بگم امشب من تصمیم گرفتم برای تابستان گرم و دل انگیز یه برنامه کامل بریزم و دوباره برم دنبال همون کاری که بهش علاقه دارم و اون چیزی نیست جز تحقیق و تولید یک مقاله و طرحی نو جهت ارائه به جشنواره های علمی از جمله خوارزمی حالا جدا از این موضوع که وقت هست یه چیز دیگه هم هست و اون اینکه من اینبار می خوام با دوستان جدیدی کار کنم و اون دوستان شمایید بله شما عزیز دلم که دارید این متنو می خونید . من قبلا هم گفتم که قصد دارم کاری کنم تا نت و اینترنت هم راهی برای همکاری باشه و حالا تصمیم دارم اونو عملی کنم و از همه شما دعوت می کنم به من و البته خودتون کمک کنید تا با هم بسازیم طرحی نو .

حالا فقط کافیه تو بخش نظرات که کاملا خصوصی هست شما واسم پیام بذارید یا از طریق ایمیل زیر تا با هم ارتباط برقرار کنیم و بتونیم هرچی زودتر کار رو شروع کنیم حالا

هماهنگی آزمایشگاه و اسپانسر مالی با من همکاری فکری و عملی با شما


منتظرم



آدرس ایمیل من هم dinmahdi@yahoo.com

نظرات 5 + ارسال نظر
ارسال اس ام اس رایگان به 3000 نفر یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:44 ب.ظ

سلام دوست عزیز . با عضویت در این گروه میتونی 3000 اس ام اس رایگان از اینترنت به موبایل دوستات بفرستی.

اینم ایدی من کاری داشتی در خدمتم . sahar_tala59

اینم آدرس گروه :

http://www.tejaratshop.com/modules.php?name=News&file=article&sid=338

محمد دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:37 ق.ظ

روز و شبتون بخیر دوست عزیز.

نبوی دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:32 ب.ظ

سلام
خسته نباشید
من دانشجوی ساله دوم پرستاری از ساری هستم.
دوست دارم در جشنواره خوارزمی شرکت کنم.
طرح و موضوع خاصی به ذهنم نمیرسه که روش کار کنم و نمیدونم باید از کجا شروع کنم.لطفا راهنمایی کنید.
با تشکر

پانیذا سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:59 ب.ظ http://emogirl40.loxblog.com

سلام داداش گلم
من نمیدونم شما چند سالتونه یا حتی به چی فکر می کنید ولی من جشنواره خوارزمی رو خیلی دوست دارم اما در مدرسه ای که میرم ، به قول خودمون هیشکی پایه نیست که بیاد پیگیری کنه و یه نفر هم که اومد سریع پیچوند و گفت که مامانش اینجوری و باباش اونجوری...
تنهایی کار کردن هم کیف نمیده...
من 16 سالمه و میرم دوم ریاضی و خیلی دوست دارم از یکی ایده بگیم و یه کسی باشه که کمکم کنه و ترجیحا دختر باشه بهتره
اگه میشه از بین اون دخترایی که سنشون به من می خوره و به شما خودشونو معرفی کردن یکیشونو بفرستین اینور..
ممنون داداش گلم

مهلا دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:30 ب.ظ http://www.mehrtab.blogfa.com

سلام دوست عزیز از این که شما هم در مورد جشنواره فعالیت می کنید خوشحالم
وقت نکردم وبلاگتون را کامل بخونم
اما امیدوارم شما هم موفق باشید
پس شمال هم برای موفقیت ما آرزو کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد