حرف های خودمانی

وبلاگی برای گفتم و شنیدن واقعیات زندگی و تلاش برای رفع مشکلات آن

حرف های خودمانی

وبلاگی برای گفتم و شنیدن واقعیات زندگی و تلاش برای رفع مشکلات آن

دعوت به همکاری وسیع

یک حرکت خارق العاده
آره عزیزم من قصد دارم با کمک تمامی وبلاگ نویسان بزرگترین وبلاگ ایرانی را تاسیس کنم از شما بله از شما که دارای وب لاگ هستی و نیستی دعوت می کنم تا با همکاری هم یک وبلاگ بزرگ و جامع در تمامی زمینه های موجود از قبیل عشق ،‌ ورزش سیاست ، اقتصاد ، جامعه ، روان شناسی‌، خبری ، ادبیات و علوم پایه ، سرگرمی و طنز ، تبادل نظر و هر چیزی که فکرشو بکنی ایجاد کنیم از همتون خواهش می کنم تا با همکاری هم بتوانیم یک وبلاگ برای کمک به تمامی دوستان وب گذر ایجاد کنیم خواهش می کنم با من همکاری کنید در این صورت می توانید نظرات و اعتقادات خود را به جمع بیشتری از مردم و جامعه وسیع اینترنتی منتقل کنیم توجه داشته باشید یک مجله اینترنتی طرفداران بی شماری خواهد داشت لطفا در صورت موافقت در قسمت نظرات یا پست الکترونیکی زیر برایم ارسال کنید دوست دارم با هم همکاری و تعامل داشته باشیم این همون چیزی هستش که بین ما ایرانییان داره کم کم گم می شه
ممنون
Weblog : www.EasySpeak.blogsky.com
E-Mail : dinmahdi@hotmail.com or dinmahdi@yahoo.com

گریه

گریه چشمها و ترس دلها نشانه رحمت خدای بلند نام است . هر گاه این دو را در خود یافتید دعا کردن را غنیمت شمرید .
فکر می کنید جمله بالا مال چه شخصیتی است ؟ تبریک می گم بهتون درسته امام علی (ع) اما هنوز که منو به جعل حدیث محکوم نکردید آدرس بدم شما می تونید این حدیث را در مکارم الخلاق 96/2 بیابید اما چرا این حدیث را بیان کردم آیا می خواهم اطلاعات عمومی خود را به رخ بکشم ؟ نه اینجا دیگه اشتباه کردید علت بیان این حدیث عظیم شما خانم های محترم بودید بله همانطور که همگی معتقد به این موضوع هستند خانم ها راحت تر گریه می کنند پس خانم های عزیز این را بهتر است یک افتخار بدانید چون اگر کنار این گریه ترس از خدا را اضافه کنید به خواسته های خود خواهید رسید ( قبول دارم مفهوم اصلی حدیث این نبود اما بقیه متن را بخونید ) پس آقایان عزیز شما که بیشتر از گریه ترس از خدا را دارید بهتر است گریه کردن را به چشمانتان بیاموزید آره شما هم با راز و نیاز درست به خواسته های خود خواهید رسید . خداوند گریه کردن بندگانش را بسیار دوست دارد پس این نعمت الهی را در هر مکان و به هر دلیلی خرج نکنید و در حفظ اون هم خساست بخرج ندید . آره گریه به اندازش بسیار مفید و کارآمد خواهد بود پس بیایید همگی با هم گریه کنیم اما نه به خاطر زندگیمان بلکه بخاطر نحوه زندگیمان .
ممنون
CopyRight 2005-2006 EasySpeak

عشق

بنا به قولی که داده بودم امروز در مورد عاشق و معشوق شدن صحبت خواهم کرد .
اما در ابتدای کلام باید این را پذیرفت که هر معشوقی ، عاشق نیز هست اما چرا و به راستی چرا من و تو کسی را دوست داریم اما ابراز علاقه معشوقمان را نمی بینیم ؟ آیا این مثال نقضی برای گفته من است ؟ در جواب باید گفت نه ، باید با خود اندیشید که آیا واقعا عشقی وجود دارد یا خیر . دوست من این را بدان که اگر کسی را دوست داشته باشی و بنا به گفته های قبلی من ( واژه ای که خیلی ها را به جنون می کشاند ) یک علاقه شدید قلبی در وجودت بوجود آید ، معشوق تو نیز تو را همچون تو دوست دارد . یک ضرب المثل قدیمی هستش که گفته من را به نحوی تایید می کند ، اونم اینه که دل به دل راه داره (لوله کشیه) اما آیا واقعا در گذشته تمام عشق ها پاک و از ته قلب بوده ؟ اگه اعتقاد به پاسخ مثبت داری باید اندیشید که آنها چگونه تتوانسته بودند اینگونه رفتار کنند و اگر پاسخ منفی می دهی باید دید چرا عشق اینگونه معنا شده است .
با عذر خواهی ازمحضر تمامی دوستان و مخاطبان اگه این سبک نوشتن را دوست دارید منتظر قسمت دوم این مطلب باشید که با پرسش و پاسخ جذاب تر می شه .
شما هم ، بله شما منظورم دقیقا شماست که با خواندن این مطلب این گفته در ذهنت نمایان گشت که صحبت های من همگی آرزو و آمال هست باید این را بدونی که با کمک خود تو آین مطالب می تونه در فرهنگ عجیب و غیر قابل پیش بینی مون ( منظورم توهین نیست و برعکس دارم از فرهنگمان تعریف می کنم ) نفوذ کنه .