حرف های خودمانی

وبلاگی برای گفتم و شنیدن واقعیات زندگی و تلاش برای رفع مشکلات آن

حرف های خودمانی

وبلاگی برای گفتم و شنیدن واقعیات زندگی و تلاش برای رفع مشکلات آن

امتحانات ترم شروع شد

سلام دوستای خوبم

امتحانات پایان ترم شروع شد و منو تو باید خیلی حواسمون رو جمع کنیم چون اگه دیر بجنبیم موقعیتمون رو توی دانشگاه و کلاس از دست می دیم . دانشجوی ممتاز شدن سخت نیست اما قبول کن که دانشجوی ممتاز موندن سخت تره . آره همیشه همینجوری بوده و هست .

متنی که خوندید یه درد دل تازه بود چون من امسال فقط قصد داشتم موقعیت خودم رو توی دانشگاه تثبیت کنم و شاید هم وموفق بودم البته قبول کنید که اینکار خیلی سخته چون همه می خوان که تو نباشی . البته قبئل دارم شاید یکم تند رفتم اما واقعیت همینه . دوستای گلم یادتون باشه همیشه کسی موفقه که بخواد موفق باشه پس بیاین تا پایان امتحانات خیلی مواظب باشیم و تلاش کنیم که موفق بشیم

پس بازم مثل همیشه

بای تا های

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد