حرف های خودمانی

وبلاگی برای گفتم و شنیدن واقعیات زندگی و تلاش برای رفع مشکلات آن

حرف های خودمانی

وبلاگی برای گفتم و شنیدن واقعیات زندگی و تلاش برای رفع مشکلات آن

جشنواره خوارزمی

دوستای گلم سلام
یه راست برم سر اصل مطلب
من هفته گذشته  با مسئولین جشنواره خوارزمی تو استان خراسان یه جلسه داشتم و تو اون جلسه تصمیم بر این شد تا دوباره من فعال بشم و تصمیم دارم یه گروه جدید تشکیل بدم البته باید هر چی سریع تر این کار انجام بشه بهرحال  با خودم گفتم تا واسه این کار از وبلاگ شروع کنم و از شما دعوت کنم تا با هم یه همکاری درست حسابی زیر نظر پژوهش سرا های استان و کشور داشته باشیم
البته تو این عضو گیری اولویت با مشهدی هاست اما محدودیتی برای دیگر شهرها و حتی استان ها نیست
منتظرم تا ببینم چی می شه
دوستان اگه قصد همکاری دارید با تمام مزایا  لطفا به ایمیل من که تو انتها می ذارم یه میل بزنید
نکته دوم اینه که دوستانی که تو مقطع کاردانی تحصیل می کنن می تونن تو گروه باشند و این مخصوص دبیرستانی ها نیست . خود من تو دانشگاه دارم برخی رو انتخاب می کنم شما هم می تونی باشی

E-mail : dinmahdi@yahoo.com
نظرات 2 + ارسال نظر
حسام شنبه 7 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:03 ب.ظ http://www.nabinab.blogfa.com

جناب ازت خبری نیست دیگههههههههه

zahra1375 شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:38 ق.ظ

salam dadash mehdi khodeti?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد