حرف های خودمانی

وبلاگی برای گفتم و شنیدن واقعیات زندگی و تلاش برای رفع مشکلات آن

حرف های خودمانی

وبلاگی برای گفتم و شنیدن واقعیات زندگی و تلاش برای رفع مشکلات آن

سلام و پاسخ جشنواره خوارزمی

سلام خدمت همه دوستان
دوستان فقط اومدم تا بگم لطفا اطلاعات درست و کامل به من بدید تا بتونم با شما ارتباط برقرار کنم
یا آدرس  وبلاگتون یا آدرس ایمیل رو برام جهت برقراری ارتباط بذارید
ممنون از همتون
به خاطر تاخیر هم عذرخواه
نظرات 2 + ارسال نظر
محمدرضا چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:45 ق.ظ http://farazha.blogfa.com

با سلام

امیدوارم که روزی برسه که تو یک مخترع بشی واختراعات خودتو با نام آبیز به دنیا عرضه کنی


من شاهدم که تو آن کوتاه مدتی را که در سبزوار دانشجو بودی در مرکز تربیت معلم همه کاره بودی و همیشه سرت شلوغ .

چرا که در مدت ۲ سال شاید فقط ۲بار با من ملاقات داشتی !

موفق و موید باشی در ادمه ی راه بی پایان علم .

سامان یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:30 ب.ظ http://GOLCHAMANI.BLOGFA.COM

سلام وبلاگ خوبی داری .......................

آپم´´´´´´´´´´´,;****,´´´´
´´´´´´´´´´´´,*¨¨,“¨¨*,´´´
´´´´´´´´´´´,**¨¨¨@“;“;;-…
´´´´´´´´´-,¨**¨¨¨¨“)““-““““
´´´´´´´´//,***¨¨¨¨*
´´´´´´´(,(**/*“¨““¨¨*
´´´´´´((,*/*;);*)¨¨¨¨*
´´´´´((,**)*/**/¨¨¨”¨*
´´´´,(,****.:)*¨¨¨¨¨¨*
´´´((,*****)¨¨¨¨¨¨¨*
´´,(,***/*)¨*¨¨¨¨,¨*
´´,***/*)¨*¨¨,¨*
´)*/*)*)*¨¨*
/**)**¨¨“\\)\\)
*/*¨¨¨¨,...)!))!).....,(
“,¨¨¨¨_)--“--“------/_.
این پرنده اومده شمارو به وبلاگم دعوت کنه!
آپم
آپم
آپم
جا نمونی ها!
منتظرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد