حرف های خودمانی

وبلاگی برای گفتم و شنیدن واقعیات زندگی و تلاش برای رفع مشکلات آن

حرف های خودمانی

وبلاگی برای گفتم و شنیدن واقعیات زندگی و تلاش برای رفع مشکلات آن

تشکر

ممنون از دوستانی که وبلاگ من سر می زنند و نظر می ذارند منتظر من باشید

عشق غیر واقعی

عشق ، صفا ، صمیمیت ، محبت و هزاران واژه زیبای دیگر
معنای لغات فوق را می دانیم اما چرا ؟ چرا ما جوانان و حتی نوجوانان ایرانی آنها را گاه و بی گاه بکار می بریم؟ آیا واقعا در درک آنها هم موفق هستیم ؟ نه دوست عزیز اینها تماما صحبت هایی است که من و تو فقط آنها را شنیده ایم و شاید هیجگاه در زندگیمان آنها را درک نمی کنیم و شاید با کوچترین ارتباط تصور می کنیم عاشق شدیم ، اما ، اما نمی دانیم که به باتلاقی وارد شده ایم که بیرون آمدن از آن هر چند ممکن است اما سبب افسردگی و احساس شکست می شود . شاید این نکته به ذهن راه یابد که تجربه کردن این موضوع سبب انتخاب درست می شود اما این را بدانید و می دانید که این طور نیست شما و من فقط زمان را از دست داده ایم زمانی که شاید درکش برای ما جوانان راحت نیست می دونی چرا ؟ نه چون هیج وقت محتاج زمان نبوده ای !‌ البته خیلی ها در زمان سرنوشت به اهمیت زمان پی می برند ( قابل توجه پشت کنکوری ها ) اما دیگر دیر شده . اما آیا واقعا دیر شده ؟ باز هم می گویم نه ! (‌جلوی ضرر را هر زمان که بگیری منفعت هستش اینو دیگه حتما قبول داری ) می گویم نه چون باید در کنار تمام صفات خوب صفتی را اضافه کنی که تو را همواره به جلو فرا خواند منظورم امید و توجه به آینده است . دوست من عاشق بشو اما درست ! دل به کسی بسپار که مطمئن هستی عاشق وجودش شده ای ؟ قبول دارم ما در یافتن معشوق واقعی خود دچار مشکل می شویم اما بدان زمانی عاشق هستی که دیگر نتوانی زندگی کنی ! گوشه گیری و دنبال همدم می گردی تا درد دل کنی اما وقتی پیدایش می کنی نمی توانی چیزی به او بگویی ! دوست من همواره این را به خاطر بسپار زمانی که به کسی دل سپردی به دیگران هم اعتماد کن چون به قول یکی از دوستان در گودالی فرو رفته ای که حتی دو قدم جلوتر را هم نمی توانی ببینی ؟ دوست من خانواده مطمئن ترین ارگان برای اطمینان هست و هیج گاه بدی تو را نمی خواهد شاید تو با دوستانت راحت تری اما هیج دوستی پدر و مادر و خواهر و برادر نمی شود . صحبت های تکراری من را به خاطر بسپار و اگر مخالفی یا نظری در مورد آن داری با من در میان بگذار و اگه شکست عاطفی دیده ای با دوستان در وبلاگ خودمانی در میان بگذار شاید راه حلی برای نجات دوستانی باشد که در این راه قدم گذاشته اند .
Copyright 1384-85 EasySpeak

جشنواره خوارزمی

قابل توجه دوستانی که برای جشنواره خوارزمی طرحی را آماده کرده اند .

همانطور که قبلا قول داده بودم امروز می خواهم در مورد جشنواره خوارزمی صحبت کنم اما نه صحبت هایی که انتظارش را دارید می خواهم از شرایط موجود در جلسه داوری صحبت کنم . دوستان عزیز ( بویژه دانشجویان محترم ) در جلسه داوری فقط در کنترل اعصاب خود دقت کنید و هر چه می توانید بیشتر تمرکز داشته باشید . کسانی که تا به حال در این جلسه شرکت کرده اند می دانند منظورم چیست . اما دوستان عزیز نحوه برخورد با 20 داور حاضر در جلسه با نحوه برخورد با معلمان تفاوت عمده ای دارد متوجه این موضوع باشید که داوران تلاش می کنند شما را با کشاندن به مسائل جانبی از اصل کار دور کنند ( من هم درست به این منطق آنها پی نبردم ) شما تلاش کنید که در گفته هایتان تناقض پیدا نشود و در مورد تاریخچه طرحتان و قوانین علمی مورد استفادیتان مطالبی را هر چند بی ربط تهیه کنید . دوست من ، این را به خاطر داشته باش که آرامش و مکث کوتاه برای پاسخ دادن به سوالات سبب تغییر نظر داوران نسبت به شما می شود . و همچنین تصور نکنید که مطالب بیان شده توسط داوران سندیت علمی دارد ( در مورد طرح من صحبت هایی بیان شد که پس از تحقیقاتم متوجه شدم به هیج عنوان علمی و معتبر و اصلا درست نیست ) پس به یافته هایتان ایمان کامل داشته باشید . امید وارم شما را در روز اهدای جوایز ببینم .

دوست عزیز ،‌ شما که هنوز برای جشنواره خوارزمی قدمی برنداشته اید . در مورد علت کارتان هم فکر کنید . تصور شما چیست ؟ فکر می کنید دوستانی که به مقام اول جشنواره می رسند چه طرح هایی داشته اند . فقط کمی بهتر نگاه کرده اند شما هم می توانید اگر بخواهید .

اگر هم در یافتن سوژه برای تحقیق دچار مشکل شده اید با من در ارتباط باشید . طرح هایی در ذهن من هست که شما ، بله شما ، می توانید آن را انجام دهید و بدون کنکور ( البته نه کاملا بدون کنکور ) وارد دانشگاه شوید .

دانشجوی عزیز از شما انتظار دارم صحبت های من را به تمسخر نگیرید . شما باید برای تحقیق و ایجاد علم تلاش کنید .

Copyright 2005-2006 EASYSPEAK

مجدد سلام

دوست عزیز مطالب من چند وقته بخاطر نداشتن نظر به روز نشده لطفا مطالبم رو کپی کن و بعد نظرت رو به من بگو
امید وارم بتونم تو هدفم موفق باشم
حرف های جدیدی در مورد جشنواره خوارزمی و مطالب عاشقانه دارم که به موقع بیان خواهم کرد
همیشه حرفاتو خودمونی بگو
ادبیات خود را تغییر دهید