حرف های خودمانی

وبلاگی برای گفتم و شنیدن واقعیات زندگی و تلاش برای رفع مشکلات آن

حرف های خودمانی

وبلاگی برای گفتم و شنیدن واقعیات زندگی و تلاش برای رفع مشکلات آن

مقدمه بر کارهایم

به نام خدایی که خودمانی حرف هایش را به ما آموخت

آغازی بی پایان

من به عنوان یک جوان ایرانی قصد دارم قدمی را برای ایران عزیزم بردارم ، می دانم حرف هایم تکراری است اما نمی خواهم با عقل مبارزه کنم من با احساس خوانندگانم کار دارم می خواهم بنا به گفته استاد بزرگوارم دکتر علی شریعتی جانی به احساس دهم چون تکرار برای عقل ملال آور است ‌ اما احساس با تکرار جان می گیرد . من با احساس شما کار دارم می خواهم با حرف هایم و البته صحبت های شما جانی تازه به احساساتمان بخشم . من می دانم چرا در کنکور موفق نیستیم ، می دانم چرا در ارتباط ناموفقیم ، علت چیزی جز این نیست که ما فاصله عقل و احساسمان زیاد شده است . می خواهی در عشق موفق باشی ، قواعد بازی را تکرار کن . می خواهی کنکور را پشت سر بگذاری و موفق شوی کافی است با عقل به کنکور فکر نکنی با کنکور احساسی برخورد کن تکرار مطالب را بپذیر .

من درس خواندن را دوست دارم چون با درس احساسی برخورد کرده ام ، کار مشکلی نیست کافی است فقط خودت را باور کنی ، آرامش بدست آوری و به خدا توکل کنی . البته نمی خواهم در مورد اعتقادات دینی حرف بزنم چون در حد آن نیستم اما این را را بدان که من به خودم ایمان دارم ، احساسیم و خدا را در کارهایم پیشقدم می کنم .

دوست دارم تا قبل کنکور در مورد این سه عنصر صحبت کنم تا با ترکیب آنها معجونی بسازیم تا درهای موفقیت را به روی خودمان باز کنیم .

از کسانی که این مطلب را مطالعه کردند ممنونم و از شما دوست عزیز تقاضا می کنم نظراتتون رو در مورد صحبت هایم بنویسید تا با نام خودتان در وبلاگ گذاشته شود . توجه داشته باشید که من و شما می خواهیم برای موفقیت ایران گام برداریم .

البته دوستان این را بگویم که من راه کار هایی برای مسائل درسی _ جشنواره ها _ طرح های ابتکاری و دیگر مسائل از جمله جشنواره خوارزمی دارم که در آینده ای نزدیک به آنها خواهم پرداخت .

از همه شما دعوت می کنم تا با من همکاری کنید .

Copyright 1385 EasySpeak

نظرات 2 + ارسال نظر
ستاره شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:33 ب.ظ http://kolbe-roya.blogsky.com

دوسته عزیز و جدیدم سلام جالب بود خیلی هم زیاد

بیش از1500مقاله و تحقیق رایگان دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:51 ب.ظ http://www.beheshtnet.blogfa.com


سلام دوست عزیز
پیشاپیش عیدتون مبارک
من تابه حال با124سایت ووبلاگ تبادل لینک کردم
ومی خوام اگه افتخاربدین صدوبیست وپنجمین وبلاگی که دروبلاگم ثبت میکنم وبلاگ شماباشه
پس لطفا اگه موافقین وبلاگ من راباعنوان:
"1500مقاله وتحقیق رایگان"
وبه آدرس:
http://www.beheshtnet.blogfa.com

لینک نماییدوسپس اطلاع دهیدتادرهمان ساعت شمارالینک کنم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد