حرف های خودمانی

وبلاگی برای گفتم و شنیدن واقعیات زندگی و تلاش برای رفع مشکلات آن

حرف های خودمانی

وبلاگی برای گفتم و شنیدن واقعیات زندگی و تلاش برای رفع مشکلات آن

اولین عنصر موفقیت

باور گمشده ای در دستان من و تو
امروز قصد دارم در مورد باور صحبت کنم باور در نظر من مهمترین عنصر در موفقیت یک جوان است من و تو در نظرمان موفقیت را معنا می کنیم ، یکی نظرش اینه که موفقیت در رفتن به دانشگاه است یکی معتقد این مطلب هست که موفقیت در روابط اجتماعی است و هر کس نظری دارد من هم موفقیت را معنا می کنم اما از جنس خودم و نظر من فقط برای خودم ارزشمند است اما همه ما می خواهیم به این موفقیت برسیم به نظر من ما به خودمان اعتقاد نداریم من و تودر این باور هستیم که دیگران برتراند اما این درست نیست (توجه دارید که من قصد دارم حرف های تکراری بزنم ، به مطلب قبلی رجوع کنید ) ما برترین ها در دنیا هستیم اگر و تنها اگر (قضیه دو شرطی‌ ) بخواهیم . می توانیم از مس طلا بسازیم اگر بخواهیم . مگر نوابغ دنیا چه کار کرده اند شما "بتوون" را در نظر بگیرید او ناشنوا بود اما هنوز هم آهنگ های ساخت او برترین هستند یا آن شاعر و نویسنده اروپایی ، خانمی که در عین نابینا بودن ناشنوا بودن و لال بودن متونی را نوشت که هنوز جای بحث دارد تصور می کنید چرا اروپاییان در علم و موفقیت از ما پیش گرفته اند آن ها به خودشان ایمان دارند وگرنه آنها که در جهل کامل بودند و دانشمندان خود را به دلیل کشفیات خود محکوم به اعدام می کردند چگونه به این شرایط رسیده اند قصد شعار دادن ندارم فقط بگویم که من هم این را می خواهم که کشورم در بالاترین درجات علمی باشد چیزی که شیطان بزرگ از آن واهمه دارد ( نمی خواهم مسائل سیاسی را وارد مطالبم کنم ) ما ایرانیان همان مردمانی هستیم که شاتل به فضا می فرستیم و تمام ناسا را کنترل می کنیم من و تو هم می توانیم اگر بخواهیم

دوستان من‌ ، از شما خواهش می کنم مطالب را روی هارد رایانتان ذخیره کنید و هر زمان فرصت داشتید مطالعه کنید فقط این را بدانید شما ها که ایده و نظری خاص و برتر دارید مدیون هستید که دیگران را از نظراتتان مطلع سازید یادتان نرود که من و شما برای سربلندی کشورمان قدم برمی داریم نظراتتان را آف لاین بنویسید و سپس کپی کرده و بیان کنید .
‍Copyright 1385 EasySpeak
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد