حرف های خودمانی

وبلاگی برای گفتم و شنیدن واقعیات زندگی و تلاش برای رفع مشکلات آن

حرف های خودمانی

وبلاگی برای گفتم و شنیدن واقعیات زندگی و تلاش برای رفع مشکلات آن

آرامش دومین عنصر

آرامش ، آرامشی است که...
دومین عنصر موفقیت ، آرامش و بردباری است که شاید شامل تمام عناصر موفقیت نیز باشد . من و تو همواره پیروز نیستیم اما با در زمان های شکست هم صبر و برداباری داشته باشیم تا آرامش بدست آوریم . آرامش سبب می شود محتویات ذهن به خوبی و راحت منتقل شود . ذهنیات من و تو هر چه که باشد برای خود ارزشمند است و باید در زمان و مکان خاص خود تخلیه شود . می گویم آرامش ، اما آرامش فقط یک شعار نیست آرامش ،‌ آرامشی است که در پس معلومات باشد ، برنامه ریزی داشته باشد . در وبلاگی خواندم که نویسنده در ارتباط ناموفق است و نمی تواند به کسی اعتماد کند و محتویات ذهن خود را با نوشتن انتقال می دهد ، دلیلش و تنها دلیلش نبودن اعتماد به نفس و آرامش است و علت نبود آرامش بی اعتمادی به خود است که تنها علاج آن هم تفکر درباره خود است ( به پست قبلی مراجعه شود ) توجه دارید که حرف های تکراری اساس کار انسان های احساسی است که سبب آن احساسات قلبی است و نتیجه آن موفقیت است قبول دارم که تایم زندگی برای ما انسان ها کوتاه است اما می توان از این زمان اندک به برترین شکل ممکن بهره برداری کرد اگر پست های قبلی من را مطالعه نمایید به مسائلی برخواهید خورد که هم ایجاد سوال می کند و هم به نوعی دوگانگی برخواهید خورد اما در واقعیت انگونه نیست ، این فقط به دلیل ذهنیات قبلی ماست که شاید هم اشتبه باشد . البته من ادعا نمی کنم که فقط صحبت ها و حرف های من صحیح است ولی لااقل با تجربه ای که بدست آورده ام به واقعیت ایمن مطالب پی برده ام .
پس یادمان نرود که ایمان به خود و البته به خداوند ، آرامش را به وجود می آورد که هیج گاه از بین نمی رود و ...
بهتر است که من را در ادامه کارم هایم همیاری کنید . هم اکنون نیازمند یازی سبزتان هستیم

Copyright 1385 EasySpeak
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد