حرف های خودمانی

وبلاگی برای گفتم و شنیدن واقعیات زندگی و تلاش برای رفع مشکلات آن

حرف های خودمانی

وبلاگی برای گفتم و شنیدن واقعیات زندگی و تلاش برای رفع مشکلات آن

مجدد سلام

دوست عزیز مطالب من چند وقته بخاطر نداشتن نظر به روز نشده لطفا مطالبم رو کپی کن و بعد نظرت رو به من بگو
امید وارم بتونم تو هدفم موفق باشم
حرف های جدیدی در مورد جشنواره خوارزمی و مطالب عاشقانه دارم که به موقع بیان خواهم کرد
همیشه حرفاتو خودمونی بگو
ادبیات خود را تغییر دهید
نظرات 3 + ارسال نظر
وصال جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:39 ب.ظ http://gonjishk.blogsky.com/

سلام
دلم گرفت ای هم نفس
پرم شکست تو این قفس
تو این غبار . تو این سکوت
چه بی صدا . نفس نفس

از این نامهربونی ها
دارم از غصه می میرم
رفیق روز تنهایی

به منم سر بزن

یاسمین جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:35 ب.ظ http://rue.blogsky.com

دختر کوری تو این دنیای نامرد زندگی میکرد .این دختره یه دوست پسری داشت که عاشقه اون بود.دختره همیشه می گفت: اگه من چشمامو داشتم و بینا بودم همیشه با اون می موندم یه روز یکی پیدا شد که به اون دختر چشماشو بده. وقتی که دختره بینا شد دید که دوست پسرش کوره. بهش گفت :من دیگه تو رو نمی خوام برو. پسره با ناراحتی رفت و یه لبخند تلخ بهش زد و گفت :مراقب چشمای من باش

الهام دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:59 ب.ظ http://www.love-bazy.blogfa.com

گفتم شاید نظر بهت نرسیده باشه دوباره فرستادم
سلام مهدی من سال سوم رشته تجربی ام با ۲تا دوستام میخوایم خوارزمی شرکت کنیم طرحمون هم در موردابسرد کن برای ماشین های سواری هست خوبه؟تو رو خدا اگه یه طرح خوبداری بده از کارت پشیمون نمیشی امیدوارم با طرح تو نفر اول بشم اون وقت حتما میام ببینمت فقط خواهشا زود جوابمو بده تو رو خدا مهدی کمکم کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد