حرف های خودمانی

وبلاگی برای گفتم و شنیدن واقعیات زندگی و تلاش برای رفع مشکلات آن

حرف های خودمانی

وبلاگی برای گفتم و شنیدن واقعیات زندگی و تلاش برای رفع مشکلات آن

جشنواره خوارزمی

قابل توجه دوستانی که برای جشنواره خوارزمی طرحی را آماده کرده اند .

همانطور که قبلا قول داده بودم امروز می خواهم در مورد جشنواره خوارزمی صحبت کنم اما نه صحبت هایی که انتظارش را دارید می خواهم از شرایط موجود در جلسه داوری صحبت کنم . دوستان عزیز ( بویژه دانشجویان محترم ) در جلسه داوری فقط در کنترل اعصاب خود دقت کنید و هر چه می توانید بیشتر تمرکز داشته باشید . کسانی که تا به حال در این جلسه شرکت کرده اند می دانند منظورم چیست . اما دوستان عزیز نحوه برخورد با 20 داور حاضر در جلسه با نحوه برخورد با معلمان تفاوت عمده ای دارد متوجه این موضوع باشید که داوران تلاش می کنند شما را با کشاندن به مسائل جانبی از اصل کار دور کنند ( من هم درست به این منطق آنها پی نبردم ) شما تلاش کنید که در گفته هایتان تناقض پیدا نشود و در مورد تاریخچه طرحتان و قوانین علمی مورد استفادیتان مطالبی را هر چند بی ربط تهیه کنید . دوست من ، این را به خاطر داشته باش که آرامش و مکث کوتاه برای پاسخ دادن به سوالات سبب تغییر نظر داوران نسبت به شما می شود . و همچنین تصور نکنید که مطالب بیان شده توسط داوران سندیت علمی دارد ( در مورد طرح من صحبت هایی بیان شد که پس از تحقیقاتم متوجه شدم به هیج عنوان علمی و معتبر و اصلا درست نیست ) پس به یافته هایتان ایمان کامل داشته باشید . امید وارم شما را در روز اهدای جوایز ببینم .

دوست عزیز ،‌ شما که هنوز برای جشنواره خوارزمی قدمی برنداشته اید . در مورد علت کارتان هم فکر کنید . تصور شما چیست ؟ فکر می کنید دوستانی که به مقام اول جشنواره می رسند چه طرح هایی داشته اند . فقط کمی بهتر نگاه کرده اند شما هم می توانید اگر بخواهید .

اگر هم در یافتن سوژه برای تحقیق دچار مشکل شده اید با من در ارتباط باشید . طرح هایی در ذهن من هست که شما ، بله شما ، می توانید آن را انجام دهید و بدون کنکور ( البته نه کاملا بدون کنکور ) وارد دانشگاه شوید .

دانشجوی عزیز از شما انتظار دارم صحبت های من را به تمسخر نگیرید . شما باید برای تحقیق و ایجاد علم تلاش کنید .

Copyright 2005-2006 EASYSPEAK

نظرات 9 + ارسال نظر
رضا جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:33 ق.ظ http://rkrayaneh.blogfa.com

سلام
وبلاگ خیلی خوبی داری
از اینکه به وبلاگ من سر زدی متشکرم
من لینک وبلاگتو گذاشتم تو وبلاگم
شما هم بزارین

فرزانه چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 01:04 ب.ظ http://www.khasteyekhamosh.blogfa.com

سلام دوست خوبم
واقعا ممنون از این که اطلاعات خوبی در اختیار من و دیگران میزاری
دوست خوبم بدون مقدمه میرم سر اصل مطلب
راستش مدتیه که تصمیم گرفتم در جشنواره ی خوارزمی شرکت کنم...ولی هر چی فکر می کنم سوژه ای پیدا نمی کنم...مطمئنم که اگه طرحی واسه تحقیق پیدا کنم به کارم ادامه میدم و ۱۰۰ در ۱۰۰ در جشنواره شرکت می کنم
اگه شما به من این لطفو بکنی و طرحی به من ارائه بدی بسیار بسیار ازت ممنون میشم.
اگه برات زحمتی نمیشه زودی خبرشو بهم بده
دستت درد نکنه
موفق باشی
بای

پریسا سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:59 ب.ظ

سلام. من کسی هستم که درجشنواره شرکت کردم و تا مرحلهی استانی مقام اول رو کسب کردم اما به خاطر یه نمیدونم چی اسمشو بزارم نامردی غرور داور من رو انتخاب نکرد من اونو حلال نمیکنم
میخواستم بگم که داوری در استانه ما اصلا درست نبود

الهام دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:26 ب.ظ http://www.love-bazy.blogfa.com

سلام من کلاس سوم دبیرستان رشته تجربی هشتم امسال با ۲تا از دوستام میخوایم خوارزمی شرکت کنیم در مورد ساخت اب سردکن واسه ماشین های سواری میتونی کومکم کنی مهدی تو رو خدا اگه یه طرح خوب دای که میدونی امسال قبول میشه بهم بده ازت ممنون میشم یادت نره زود جوابمو بده امیدوارم یه روز طرحی که تو بهم میدی قبول بشه و ما هم دیگه رو ببینیم.بای تا های

khorshid_2_7 یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:54 ب.ظ

سلام امکان داره خود تومعرفی کنیدوبگید اهل کجای؟

مرتضی دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:04 ب.ظ http://www.kalbhosein.blogfa.com

سلام .امیدوارم که حالت خوب باشه
مهدی جان میخواستم ازت بخوام اگه طرحی در مورد رشته ی ریاضی داری برام تو وبلاگم بزار
راستی درباره ی چگونگی قبولی در کنکور هم برام بنویس

مرتضی دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:06 ب.ظ http://www.kalbhosein.blogfa.com

سلام امیدوارم حالت خوب باشه
مهدی جان می خواستم ازت بخوام اگر طرحی در مورد رشته ی ریاضی داری برام بفرست

نگار چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:28 ب.ظ http://www.fereshtehyeeshgh.blogfa.com

لطفا من رو راهنمایی کنید که چگونه میتونم یک طرح جدید و کاربردی در مورد شیمی در قالب مقاله آماری یا تحقیقاتی در جشنواره‌ی خوارزمی داشته باشم و بتونم خوب روش کار کنم لطفا راهنماییم کنید « از بابت انشای بدم معذرت می‌خواهم »
ان شاء الله که شما هم در طرحتون موفق باشید.

رویا پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:58 ق.ظ http://parasto.yahoo.com

سلام آقا مهدی.ممنون از تلاشهاتون برای این وبلاگ.من امسال دوم دبیرستان میشم ومن و دوستم هم می خوایم در این جشنواره شرکت کنیم.وقت گذاشتن بسیار بر روی پیدا کردن یه طرح خوب باعث افت تحصیلی هر دوتامون شد و من که ترم اول رتبه اول مدرسه مون بودم در ترم دوم رتبه دوم آوردم. ما طرحی رو پیدا کردیم اما هیچ کس نیست که تو این زمینه کمک یا راهنمایی مون کنه!لطفا شما کمکمون کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد