حرف های خودمانی

وبلاگی برای گفتم و شنیدن واقعیات زندگی و تلاش برای رفع مشکلات آن

حرف های خودمانی

وبلاگی برای گفتم و شنیدن واقعیات زندگی و تلاش برای رفع مشکلات آن

دعوت به همکاری وسیع

یک حرکت خارق العاده
آره عزیزم من قصد دارم با کمک تمامی وبلاگ نویسان بزرگترین وبلاگ ایرانی را تاسیس کنم از شما بله از شما که دارای وب لاگ هستی و نیستی دعوت می کنم تا با همکاری هم یک وبلاگ بزرگ و جامع در تمامی زمینه های موجود از قبیل عشق ،‌ ورزش سیاست ، اقتصاد ، جامعه ، روان شناسی‌، خبری ، ادبیات و علوم پایه ، سرگرمی و طنز ، تبادل نظر و هر چیزی که فکرشو بکنی ایجاد کنیم از همتون خواهش می کنم تا با همکاری هم بتوانیم یک وبلاگ برای کمک به تمامی دوستان وب گذر ایجاد کنیم خواهش می کنم با من همکاری کنید در این صورت می توانید نظرات و اعتقادات خود را به جمع بیشتری از مردم و جامعه وسیع اینترنتی منتقل کنیم توجه داشته باشید یک مجله اینترنتی طرفداران بی شماری خواهد داشت لطفا در صورت موافقت در قسمت نظرات یا پست الکترونیکی زیر برایم ارسال کنید دوست دارم با هم همکاری و تعامل داشته باشیم این همون چیزی هستش که بین ما ایرانییان داره کم کم گم می شه
ممنون
Weblog : www.EasySpeak.blogsky.com
E-Mail : dinmahdi@hotmail.com or dinmahdi@yahoo.com

نظرات 2 + ارسال نظر
مهم نیست. شنبه 8 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:12 ق.ظ http://mohbat.blogsky.com/

سلام دوست عزیز ایده جالبیه منم مدتهاست به دنبال چنین فرصتی می گردم تا با یاری دوستان یک وبلاگ گروهی منظم داشته باشیم به وبلاگ عاشقانه ها بیا و اگه دوست داشتی من از هیچ کمکی دریغ نمی کنم شاد باشی...

علی جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:11 ق.ظ http://www.alifard.blogfa.com


من توی کار بازی های فانتزی و کم حجم هستم خوشحال می شم اگر بتونم کمکتون کنم.


www.gameall.blogfa.com

www.alifard.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد